Efektivita

Efektivita vonkajšej reklamy

Vonkajšia reklama sa právom stala prirodzenou súčasťou komunikačného plánu každej väčšej či menšej spoločnosti. Outdoor naviguje zákazníka do vašej predajne, buduje značku, odovzdáva potrebné informácie alebo slúži ako podporné médium pri reklamnej kampani. My sme tu preto, aby sme vám pomohli s výberom správnych plôch a lokality za účelom dosiahnutia cieľa vašej komunikácie.

Hlavné výhody

  • Pôsobenie 24 hodín denne,
    365 dní v roku
  • Neustále pripomínanie sa
    vašim zákazníkom
  • Posilnenie pozície vašej značky
    a budovanie povedomia
  • Vysoká efektivita zásahu
  • Vysoká frekvencia zobrazení
  • Pomer cena/kvalita je pri efektivite
    outdooru výhodnejší ako
    pri iných formách reklamy

V jednoduchosti je krása

Pri vonkajšej reklame platí, že čím čitateľnejšie a jednoduchšie vystihnete posolstvo kampane, tým väčší efekt reklama na vašich zákazníkov bude mať. Využite veľké fotografie a ukážte váš produkt alebo službu v tom najlepšom svetle. Ak si neviete dať rady s prípravou vizuálneho spracovania, radi vám s grafickými prácami pomôžeme.

Čísla hovoria za všetko

Vonkajšia reklama podľa štatistík pôsobí najlepšie na mladých Slovákov od 15-29 rokov a tiež na ľudí s vyššou životnou úrovňou. Práve týchto ľudí oslovuje vonkajšia reklama najefektívnejšie.