Efektivita vonkajšej reklamy
Vonkajšia reklama sa právom stala prirodzenou súčasťou komunikačného plánu každej väčšej či menšej spoločnosti. Outdoor naviguje zákazníka do vašej predajne, buduje značku, odovzdáva potrebné informácie alebo slúži ako podporné médium pri reklamnej kampani. My sme tu preto, aby sme vám pomohli s výberom správnych plôch a lokality za účelom dosiahnutia cieľa vašej komunikácie.
Hlavné výhody
365 dní v roku
Pôsobenie 24 hodín denne,
vašim zákazníkom
Neustále pripomínanie sa
a budovanie povedomia
Posilnenie pozície vašej značky- Vysoká efektivita zásahu
- Vysoká frekvencia zobrazení
outdooru výhodnejší ako
pri iných formách reklamy
Pomer cena/kvalita je pri efektivite
V jednoduchosti je krása
Pri vonkajšej reklame platí, že čím čitateľnejšie a jednoduchšie vystihnete posolstvo kampane, tým väčší efekt reklama na vašich zákazníkov bude mať. Využite veľké fotografie a ukážte váš produkt alebo službu v tom najlepšom svetle. Ak si neviete dať rady s prípravou vizuálneho spracovania, radi vám s grafickými prácami pomôžeme.
Čísla hovoria za všetko
Vonkajšia reklama podľa štatistík pôsobí najlepšie na mladých Slovákov od 15-29 rokov a tiež na ľudí s vyššou životnou úrovňou. Práve týchto ľudí oslovuje vonkajšia reklama najefektívnejšie.